S’oficialitzen el CSTD (Centre de Suport Tecnològic al Desenvolupament) i Remedy com a canals de comunicació amb l’equip de Suport Cloud. A continuació es descriu quin és l’ús que s’ha de fer de cadascun d’ells:
Per les aplicacions que estiguin en servei:
Incidències, Consultes (*) i Canvis que es vulguin fer arribar a l’equip de Suport Cloud s’han de crear a Remedy informant l’aplicació afectada com a “Service” i “AM22_23-N2-CSCLOUD” com a “Assigned Group”.
(*) per les consultes cal informar el camp “INCIDENT TYPE” el valor “USER SERVICE REQUEST”.
Per tractar sol.licituds d’assignació de llicències de tipus Power Platform, un cop Bústia de Llicències confirma que es pot assignar una llicència, hauríeu de sol·licitar al SAU que obri un tiquet de Remedy tipus “Consulta sense Service” i que l’assigni al grup “AM22_23-N2-CSCLOUD”, adjuntant el correu de Bústia i el formulari de Power Platform degudament emplenat.
Per les aplicacions en fase de projecte la comunicació s’ha de fer via CSTD al servei Servei Acompanyament Suport Cloud. El proveïdor d’aplicacions ha de crear una petició en aquest servei informant el camp Sumari “Suport projecte NOM_PROJECTE”. Mentre l’aplicació estigui en fase de projecte tot el suport (Ex. definició d’imatges Docker, definició de descriptors de desplegament,…) es canalitzarà en aquesta petició.
S’ha creat un nou projecte per l’acompanyament Cloud i SIC que pròximament es posarà en servei.
Per a les aplicacions en fase de projecte la comunicació s’ha de fer via CSTD al servei Servei Acompanyament Suport Cloud i SIC. El procediment que ha de seguir el lot d’aplicació per a sol·licitar un acompanyament per part de Suport Cloud en fase de projecte mitjançant el projecte de Jira ACOCLDSIC és el següent:
El conjunt de subtasques creades automàticament en la creació del tiquet ACOCLDSIC dependrà de la plataforma seleccionada:
Openshift
Azure
AWS
PowerPlatform
IBMCloud
GoogleCloud
OCI
Quan els tècnics de Suport Cloud comencin a treballar amb una de les subtasques, passaran la mateixa a l’estat In Progress.
Si l’ equip de Suport Cloud requereix informació addicional del lot d’ aplicació posarà la subtasca en estat Pendent i l’ assignarà a l’ informador del tiquet ACOCLDSIC.
Quan l’ informador proporcioni la informació requerida pel tècnic de Suport Cloud, assignarà de nou la subtasca al tècnic i aquest la passarà a l’ estat In Progress. L’ informador assignarà la subtasca de nou al tècnic i detallarà en el camp Comentari la informació requerida o acció realitzada mitjançant l’ opció Assignar, i la posarà en estat En Progrés mitjançant l’ opció Usuari Afegeix.
Un cop finalitzats els treballs requerits a la subtasca, el tècnic de Suport Cloud la passarà a l’estat Tancada pel motiu Finalitzada.
Durant el temps de vida del projecte d’ acompanyament, el lot d’ aplicació podrà crear noves subtasques del tipus requerit que seran assignades al responsable del servei d’ acompanyament de Suport Cloud i executades per Suport Cloud. El lot d’ aplicació podrà demanar tasques addicionals en el projecte, incloses en l’ abast del servei d’ acompanyament Cloud, mitjançant la creació de noves subtasques. A la subtasca ha d’ informar els camps següents:
En cas que les subtasques creades pel lot no entrin en l’ abast del servei, Suport Cloud les tancarà informant del motiu Fora d’ Àmbit.
Un cop es finalitzin totes les tasques incloses en l’ acompanyament de Suport Cloud per a un projecte, es tancarà el tiquet ACOCLDSIC amb el motiu Finalitzada.
Consultes i Suports han de realitzar-se al servei CS Suport Cloud.
En cas que no es disposi d’usuari al CSTD, cal que el gestor de projecte CTTI de l’aplicació faci arribar la petició d’alta d’usuari al propi servei CSTD o bé enviant un correu a la bústia cstd.ctti@gencat.cat.