Canals de suport

Darrera actualització: 24-01-2015

Incidències, Peticions de canvi, Consultes i Suport

Per a introduir una incidència, petició de canvi, consulta o petició de suport és necessari accedir al servei CAN del JIRA CSTD i crear una petició del tipus desitjat.

Accés al JIRA CSTD

Per a demanar accés d’un usuari al servei CAN del JIRA és necessari enviar un correu a la bústia cstd.ctti@gencat.cat sol·licitant accés al servei Canigó.

Formació

Per a capacitar-se en el Framework Canigó es pot obtenir mitjançant la realització de cursos presencials que es poden sol·licitar a través de la bústia oficina-tecnica.canigo.ctti@gencat.cat

Per a inscriure’s en un curs presencial és necessari enviar un correu a la bústia oficina-tecnica.canigo.ctti@gencat.cat indicant:

  • Curs i data
  • Nombre de persones a inscriure i llistat dels seus noms, dnis i correus eletrònics
  • Departament/proveïdor
  • Projecte
  • Motius de la necessitat

Per a sol·licitar un curs presencial fora de calendari és necessari enviar un correu a la bústia oficina-tecnica.canigo.ctti@gencat.cat indicant:

  • Curs sol.licitat
  • Motius de la necessitat de formació
  • Projecte associat
  • Proveïdor destinatari de la formació
  • Data d’inici desitjada
  • Nombre d’assistents previstos

Col.laboracions

Si es considera que una funcionalitat pot ser incorporada a Canigó és necessari enviar un correu a la bústia oficina-tecnica.canigo.ctti@gencat.cat informant dels objectius de la col.laboració, així com de la informació tècnica si es considera necessari. Qualsevol col.laboració serà avaluada per l’Oficina Tècnica.

En cas d’aprovació s’adaptarà als estàndards de qualitat, codificació i documentació de Canigó, i es procedirà a la seva integració per una posterior versió.




Si teniu qualsevol dubte o problema i no podeu utilitzar els canals de suport establerts, podeu contactar amb l’Oficina Tècnica Canigó CTTI a través del correu electrònic: oficina-tecnica.canigo.ctti@gencat.cat.