SIC. Peticions desplegament via Remedy
15-06-2015
Fins ara totes les peticions de desplegament de les aplicacions a entorns PRE i PRO realitzades des del SIC es demanaven via correu a SAU (sau.ctti@gencat.cat). El SIC està evolucionant per tal que aquestes peticions de desplegament es sol·licitin via Remedy a mida que van migrant les aplicacions a aquest nou sistema. Per tal d’assolir aquest objectiu s’estan adaptant els jobs de Jenkins del SIC per tal d’integrar-se amb Remedy. Aquesta integració es realitzarà en 2 fases:
Mentre no s’hagi completat aquesta integració, el procediment que caldrà seguir per a demanar desplegaments d’aquestes aplicacions serà el definit per Gestió de Serveis, és a dir, obrint una RFC directament a Remedy demanant el desplegament i indicant a CPD la ubicació de l’artefacte i les instruccions de desplegament.
Una vegada completat, a mesura que les aplicacions amb jobs al SIC migrin a Remedy, l’equip del SIC actualitzarà els jobs de desplegament per tal que utilitzin aquesta via.
L’escenari final contempla que totes les aplicacions estiguin integrades a Remedy, però fins llavors al SIC ens trobarem en una situació com la següent:
Per qualsevol dubte relatiu a aquesta integració del SIC amb Remedy us podeu posar en contacte amb l’equip del SIC obrint una petició Remedy de consulta al SIC.