Totes les incidències i peticions de suport i desplegaments, s’hauran de gestionar mitjançant el Portal d’Autoservei.
A continuació, es descriu el procediment a seguir per a obrir noves peticions dirigides al servei de FRAMEWORK EFORMULARIS a Remedy.
-
Incidències: Caldrà seleccionar la categoria “Avaria o mal funcionament → Incidència en aplicacions” i prémer el botó “Sol·licitar ara”.
-
Peticions de suport i desplegaments: Caldrà seleccionar la categoria: “Necessito demanar → Suport funcional” i prémer el botó “Sol·licitar ara”.
S’aconsella adjuntar qualsevol document que pugui ser útil per a la resolució de la incidència o suport.
En cas que el servei Remedy no es trobi disponible, es podrà optar per obrir una petició via bústia SAU: sau.tic@pautic.gencat.cat.
Per tal que aquesta petició pugui ser atesa pel personal del SAU, cal indicar la mateixa informació que s’indicaria a la petició Remedy:
- Assumpte: Descripció breu de la incidència o suport
- Nom de l’aplicació: FRAMEWORK EFORMULARIS
- Urgència: (Alta, Mitjana o Baixa)
- Telèfon de contacte
- Descripció detallada de la incidència o suport
- Adjunts: Documents que puguin ser útils per a la resolució de la incidència o suport
Si teniu qualsevol dubte o problema, podeu contactar amb l’Oficina Tècnica de SGDE mitjançant el correu electrònic: sgde.ctti@gencat.cat.