Degut a que els sistemes de suport a l’usuari de la Generalitat de Catalunya s’estan integrant a Remedy, el CS Canigó està treballant conjuntament amb l’equip de SAU-Remedy en la integració del SIC a aquest sistema.
Fins ara, les peticions es gestionaven mitjançant el Servei de SIC al JIRA del CSTD o a través del correu electrònic de la bústia SIC.
En breu s’activarà el servei ‘Framework SIC’ a Remedy i les peticions a SIC ja es podran d’obrir mitjançant aquesta eina. Tant les noves peticions de SIC via JIRA CSTD com les rebudes via bústia SIC, es redirigiran internament cap a Remedy, fent una petició Remedy al SIC.
Es deixarà un mes de convivència entre els tres mètodes d’entrada (bústia, JIRA i Remedy). Transcorregut aquest temps, es tancarà definitivament la bústia de SIC i el servei de SIC al JIRA CSTD i totes les peticions s’hauran de gestionar via Remedy.
S’emetrà un comunicat oficial informant d’aquest canvi de gestió sobre les peticions SIC on s’ampliarà aquesta informació i s’actualitzarà la documentació sobre SIC del portal per tal de reflectir aquest canvi.